شهدا با ایثار جان خود، استقلال همه جانبه برای مملکت ارمغان آوردند


حضرت آیت الله سید صابر جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری سه شنبه شب در سومین همایش دیدار با پدران آسمانی در سالن بصیرت ارشاد بهشهر اظهار داشتند: شهدا قدرت اسلام و فخر ایران شدند و ایران را قدرت بالنده در منطقه و جهان کردند.

ایشان افزودند : رفتن به جبهه و خط مقدم و دل دشمن نیازمند ایثار و گذشت است که شهدا با ایثار جان خود، استقلال همه جانبه را برای مملکت ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه شهدا فرزندان فقاهت اسلام و امام زمان(عج) بودند، تصریح نمودند: فرزندان شهدا نیز متبرک به دین هستند و باید در جامعه مورد توجه بوده و در جهت رفاه حالشان تلاش شود.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری تاکید کردند: باید همه ما به این باور برسیم که هرچه داریم از شهدا و خانواده های شهدا است و اگر شهدا نبودند دین و اسلام و زندگی نبود و فلاکت و بدبختی نصیب حالمان می شد.

ایشان با بیان اینکه شهدا و ایثارگران و بسیجیان برای رفاه حال ما و استقلال جامعه به جبهه رفتند و به شهادت رسیدند و جانباز شده و یا اسیر شدند و اگر در این وضعیت فرزندانشان بیکار باشند صدمه خواهیم خورد و امیدواریم مسئولان درجهت ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد و ایثارگر تلاش کنند.

حضرت آیت الله جباری در پایان گفتند: شهدا و ایثارگران با تمام وجود در خدمت انقلاب و نظام بوده اند و بعنوان چهره های برجسته انقلاب هستند و نوکری برای خانواده شهدا افتخار بزرگ ما است تا فرزندان شاهد قهرمانان آینده کشور شوند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


6 + 9 =